اجاره خانه در قبرس

 

 

در هزینه خانه در قبرس یکی از اجاره ملک این است که بیشتر موارد اجاره نشینی باید به فرد اجاره نشین گفته شود.

هزینه اجاره یک سال + یک ماه اجاره بعنوان ودیعه را به صاحب ملک بپردازد.

معمولا در تابستان چون ماه گردش و تفریح و از نظر آب و هوا خوب می باشد هزینه تقاضا جهت اجاره روزانه و هفتگی بسیار بالا می باشد. اکثر

اجاره کردن ملک (خانه)یا آپارتمان را به ست در هتل ترجیح می دهند.

جهت اطلاعات بیشتر به سایت و منبع زیر مراجعه فرمایید.

 

 

در قسمت اروپایی شهر استانبول ( ترکیه )

بیشتر ایرانی ها که به استانبول می آیند جهت اسکان در آن شهر به مناطقی بنام بیلیکدوزو . اسنیورت و یا اینکه در مناطقی نزدیک فرودگاه اتاتورک هستند

علت اینکه در این محله ها قیمت ملک نسبتا ارزان می باشد

 

قسمت آسیایی استانبول ( ترکیه )

این قسمت از شهر استانبول ترکیه بسیار آرام و از نظر جمعیت کمتر از قسمت اروپایی می باشد.

و منطقه آجار کندیک منطقه شیک آسیایی شهر استانبول هست و در دل جنگل و با ویلاهایی بیشتر م و لوکس می باشد.

مراکز خرید این منطقه آلاسیا-مال تپه پالادیوم و .هستند

 

فـــــروشگـــاه هــــای طـــــلا و نــــقره جــــات هــــم در مــــرکـــز شــــهر بـــــسیار پـــــر فــــروشــــند و انــــواع مـــــدل هـــــا و ســــنگ هــــا و را در ایــــن زیـــور آلــات میتوانیــــد مــــشاهــــده کـــــنید.

گفتنی هست کــــه می تــــوانــــید بـــه راحــــتی بــــا اعــــتــــماد کــــامـــــل قــــــبل از خـــــریــــد مــــحصـــــولات زیـــــور آلاتــــی را مـــــورد بـــــررســـی و وزن قـــــرار دهـــــیـــد کــــه فـــــریــــب نخــــــوریــــد.

 

 

دریافت و رسیدگی به تقاضاهای افتتاح حساب
اعمال کنترل های لازم در خصوص اسناد صادره
کشف رمز چکهای رمز دار وارده
رسیدگی به تقاضای صدور یا تمدید دسته چک
نظارت بر امور خزانه

 

1.    تعریف مذاکره:  مذاکره عمل یا فرایند گفتگو با دیگری برای دستیابی به توافق برسر مسئله ای یا موافقت تفاهم خاص می باشد
2.    عناصر مذاکره : اطلاعات * زمان * قدرت
3.    ارکان بنیادی مذاکره: تعمیق – توجه به نیازها - تعیین هدف – توافق بر سر واقعیت – کنترل فضا
4.    عوامل مهمی که برای یک مذاکره شایسته لازم است؟ باورها و اعتقادات درونی * توانمندی ذاتی و اکتسابی برای برقراری ارتباط ویژگیها و خصوصیات شخصی و رفتاری * دانش و آگاهی * مهارت و تکنیک ها * ملاحضات حقوقی
5.    چه میتوان به اخلاقیات احترام گذاشت ؟ برقراری ارتباط ارتباط چشمی و عدم سرگرمی با اشیاء مختلف ( ساعت ، تلفن همراه ، و رایانه ) * گوش کردن با تمام وجود گاهی اظهار نظر * هم کلامی و طرح سوال ، عدم موافقت 100 % 
6.    عواملی که در وجدان کاری مذاکره کننده اثر دارد ؟ انگیزه و خواسته فرد از انجام مذاکره * خصوصیات و ویژگیهای انسانی خود مذاکره کننده از جمله ویژهگیهای جمعیت شناسی ( سن ، جنسیت ، و وضعیت تاهل ، تخصص)
7.    برای ایجاد تفکرات مثبت چه کارهایی را باید انجان دهیم: * همیشه نیمه پر لیوان را ببینید* از منفی بافی و منفی گرایی دست بردارید * از کلمات مثبت استفاده کنید * بکوشید فردی سرزنده ، پر از انرژی ، توانا و خوش مشرب باشید * از تردید و دو دلی دوری و کارها را با جدیت دنبال کنید
8.    عوامل مهم در توانمندیهای ذاتی و اکتسابی مهم است ؟ توانمندی در برقراری ارتباط با دیگران * تسلط بر نفس * تمایل به کسب موفقیت * وقت شناسی * آراستگی ظاهری * جذابیت کلام * هماهنگی با اعضای تیم مذاکره کننده 
9.    توانمدی برقراری ارتباط با دیگران : * سعی کنید بر خوردتان باملاحظه و احترام آمیز باشد . * نشان دهید که نظرات مخاطبان را درک می کنید * تاریخ و زمان دقیق اتمام کار را تعیین کنید * هیجانات خود را کنترل کنید * در تشکر کردن افراط نکنید * گرم و پرشور ، صمیمی و یاری رسان باشید.
 

--راهکارهای افزیش مهارت تن گفتار : * صاف بشینید و قوز نکنید * علاقه ای صادقانه و صمیمی نشان دهید * طبیعی باشید *محترمانه و در نهایت ادب سخن بگویید * هنگام صحبت کردن سخنان مخاطبتان را قطع نکنید
-چه عواملی باعث تقویت مدیریت زمان می شود؟ * هنگامی که خسته اید دست از کار بکشید و استراحت کنید * مهارت های شخصی تان را بالا ببرید * عادات خوب را در خود پرورش دهید * با خواسته های اهدافتان هماهنگ باشید * تند خوانی بیاموزید.
 

 

موسسه پژوهشی استنفورد معتقد است که تنها 12.5 درصد از سود مادی که یک تاجر در فعالیت های تجاری خود می برد، در نتیجه ی دانایی وی است و 85.5 درصد آن به دلیل توانایی وی در برقراری ارتباط با دیگران است. به بیان دیگر مردم تمایل دارند با افرادی کار کنند که کمک به دیگران برایشان دارای اهمیت بوده است. پس نتیجه می گیریم یک مذاکره کننده موفق می بایست خونگرم و مشتاق کمک به دیگران و علاقه مند به مردم باشد. 
هوش هیجانی ( 85 در موفقیت )
وینه در همین رابطه چنین می گوید: "خردمند تنها برای خودش زندگی نمی کند، بلکه برای خیر و صلاح دیگران نیز گام برمی دارد. در زندگی ثروت حقیقی مهربانی است و بینوایی حقیقی خودخواهی است."
 

پوشیدن ژاکت، کت و پیراهن هایی که گشاد و شل و ول باشند، شما را کوتاه قدتر و نامرتب تر نشان می دهند و به عکس لباس هایی که در قسمت کمر تنگ می شود، هیکل شما را متناسب تر نشان می دهند.
رنگ کمربند با رنگ کفش باید یکسان باشند.
استفاده از لباس های رنگی به شما جذابیت می دهد و لباس های سر تا پا مشکی لاغرتر و صاف تر نشانتان می دهد.
 صرفاً خوش رنگ بودن لباس کافی نیست. مناسب ترین لباس برای شما رنگی دارد که به رنگ پوست، رنگ چشم و رنگ موهایتان می آید.
 خانم ها نباید در محیط های رسمی بیش از حد از زیور آلات استفاده نمایند.
 از پوشیدن کفش های خاکی و واکس نخورده خودداری نمایید. آدم های خوش لباس را از کفش و جورابشان می شناسند. پس، از کفش هایی واکس خورده و مرتب و جوراب هایی که با آن هماهنگ است استفاده کنید.
همواره لباسی بپوشید که کاملاً اندازه شما باشد. لباس های خیلی تنگ یا خیلی گشاد نپوشید. پوشیدن لباس های بزرگ تنها اندام شما را اغراق آمیز تر جلوه می دهند و به هیچ عنوان آنها را پنهان نمی کنند.
اگر چاق هستید، پارچه های طرح دار نپوشید و بیشتر از رنگ های تیره استفاده نمایید. لباس های یکرنگ در بالاتنه و پایین تنه، شما را لاغرتر جلوه می دهند.
 

 

1- مذاکره کننده اصلی نباید خود را بیش از حد در گیر جزئیات مسائل تخصصی کند که رشته نحصیلی یا تخصصی اش محسوب نمی شود،بلکه می بایست از تخصص،اطلاعات،آگاهی ها،تجارب و در نتیجه مشارکت فعال اعضای تیم خود در مذاکره استفاده نماید.
2- مذاکره کننده اصلی به هر اندازه هم که از نظر مقامی،سنی با تجربی یا عوامل دیگر با سایر اعضای هیئت خودی تمایز داشته باشد،نمی بایست اجازه دهد مذاکره به صورت نمایش یک نفره در آید.وی می بایست ار مشارکت،کمک فکری و انرژی افراد تیم خودش حداکثر استفاده را ببرد و بخشی از بار مذاکره را در بین اعضای تیم توزیع نماید.
3- مذاکره کننده اصلی در طول جلسه مذاکره از تحکم به اعضای خودی می بایست خودداری کند.حتی اگر از رفتار یا مشارکتشان ناراضی است یا اگر با حرف های تخصصی ایشان مخالف است،زیرا چنین رفتاری می تواند مورد  سوإستفاده طرف مقابل قرار گیرد،به همین دلیل نیز مذاکره کننده با هر نوع ارتباط سلسله مراتبی که با سایر افراد تیم مذاکره خود دارد،طی روند مذاکره و در برابر طرف مقابل باید به اعضای تیم خود احترام بگذارند و به هیچ عنوان به صورت رئیس و مرئوسی با ایشان رفتار نکند.این نوع برخورد باعث می شود اعضای تیم آزادی عمل بیشتری بیابند و به راحتی قادر به بیان نظرات تخصصی خود باشند و در نتیجه طرف و فابل متوجه می شود که تنها با یک نفر طرف نیست بلکه با یک مجموعه واجد تخصص های لازم روبه روست.
4- وقتی مذاکره کننده به ازای تیمش نقش فعالی میدهد،انها احساس مسولیت بیشتری می کند و خودشان را در مذاکرات سهیم و شریک نتایج مذاکرات می دانند.بر عکس اگر مذاکره کننده به ازای تیمش نقش فعالی ندهد،اولین گروه منتقدان ازنتیجه مذاکرات را در استین خودش و در همان جلسه مذاکرات پرورش میدهد.
5- جلب نکردن مشارکت افراد خودی در مذاکرات مسولیت مذاکره کننده اصلی را سنگین و او را مجبور می کند که یک تنه پاسخ گوی مسولیت های ناشی از مذاکره باشد.
6- از تشکیل تیم با ازای هم فکر خودداریی نمایید زیرا زمانی که تمام ازا همفکر باشند،درست مانند این است که از روی یکی ازا باقی ازا تکثیر شده باشند.
7- هرگز نمی بایست هیچ یک از اعضا به صورت مستقل و بدون توجه به دیگران تصمیم گیری و عمل نمایند

 

 

آشنایی با انواع معماری و اهداف سیستم های اطلاعاتی
● تعریف سیستم اطلاعات:
سیستمی که برای کاربران سازمان داده یا اطلاعات فراهم میکند که اگر در این سیستم از کامپیوتر استفاده شود به ان سیستم اطلاعات مکانیزه می گویند.
● سیر تکامل سیستمهای اطلاعات:
۱) پردازش داده( دوره ۱۹۵۰)
۲) سیستم اطلاعات مدیریت(۱۹۶۰-مسایل ساختار یافته)
۳) سیستم حمایت از تصمیم(۱۹۷۰-مسایل نیمه ساختار یافته)
۴) سیستم خبره(۱۹۸۰-مسایل ساختار نیافته)
۵) سیستم اطلاعات مدیریت عالی(۱۹۸۰-مسایل ساختار نیافته)
۶) سیستم تصمیم گروهی(۱۹۹۰)
۷) شبکه عصبی مصنوعی(۱۹۹۰)
▪ سیستم پردازش داده(DP):
سیستمی کامپیوتری که داده های خام را گرفته و بر اساس نیاز سازمان انها را پردازش می کند که این پردازش معمولا در مورد عملیات عادی سازمان است.مانند سیستم مکانیزه حساب پس انداز.
▪ جزایر اتوماسیون: 
اگر در یک سازمان هر بخش برای خود DP جداگانه ای ایجاد نماید بدلیل عدم سازگاری و نداشتن دیدگاه نظام مند وسیستمی مسایلی از قبیل افزونگی داده ها ، وابستگی برنامه وداده ، عدم انعطاف پذیری ،امنیت پایین ، نبود اشتراک داده ها وقابلیت دسترسی داده ها بوجود میاید که اگر بخواهیم اطلاعات چند DP را با هم ترکیب و گزارش مشترکی از انها بگیریم کار دشواری است که به این حالت جزایر اتوماسیون می گویند.
برای رفع مشکل بالا می توان از پایگاه داده یکپارچه(به حداقل رساندن افزونگی داده هاومرکزیت بخشیدن به انها) استفاده کرد.
▪ سیستم اطلاعات مدیریت : (MIS) 
سیستمی منسجم برای تهیه اطلاعات به منظور حمایت از برنامه ریزی ، کنترل وعملکرد سازمان است که از طربق ارائه گزارشهای خاص مدیریتی وظایف مدیریت میانی را پوشش میدهد.
▪ تصمیم گیری مدیریتی وسیستمهای اطلاعاتی:
مدیر نخستین وبزرگترین تصمیم گیرنده در سازمان است که در تمام فعالیتهای وی فرایند تصمیم گیری وجود دارد با توجه به تغییرات سریع وپیچیدگی محیطی که مدیران دران به فعالیت مشغولند استفاده از سیستم های اطلاعاتی مناسب برای مدیران امری حیاتی است.این تغییرات میتوانند بر تصمیم گیری یک مدیر به اشکال گوناگون تاثیر بگذارند:
۱) توسعه فناوری وسیستم های ارتباطی باعث بوجود امدن تعداد راهکارهای بیشتر می شود.
۲) پیچیدگی وحجم عملیات اتوماسیون و. باعث بوجود امدن خطا در جندین بخش سازمان شده که هزینه زیادی ناشی از خطای بوجود امده به سازمان تحمیل می شود.
۳) امکان دارد دسترسی به اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری مشکل باشد در حالیکه باید به سرعت تصمیم ها گرفته شوند.
۴) افزایش بازارهای جهانی ، مصرف کنندگی ، مداخله دولت وکاهش ثبات ی، عدم قطعیت در مورد اینده را به دنبال دارند.
● مدیران وحمایتهای کامپیوتری:
امروزه فناوریهای کامپیوتری به شکل گسترده ای در فعالیتهای مدیران نفوذ کرده و میتوانند بازه ای از پردازشهای مراوده ای تا بررسی وتجزیه وتحلیل وحل مسایل را پوشش دهند وبطور کلی در مهمترین وظیفه یک مدیر یعنی تصمیم گیری بکمک وی بیایند.
 

 

1- کنجکاوی فراوان نسبت به مسائل اطراف خویش 
2- تمایل فراوان به انجام آزمایش وکسب تجربیات مختلف
3- توجه دقیق به دنیای اطراف 
4- اعتماد به نفس فراوان
5- توانایی ارتباط برقرار نمودن با دیگران 
6- توانایی جلب اعتماد دیگران
7- نگاه متفاوت به انسان ها،اشیا وپدیده ها
8- توانایی به چالش کشیدن هرچه واضح وبدیهی است
9- قدرت ریسک فراوان
10- ارائه چندین راه حل برای حل هر مسئله

11- رد گیری فرصت های مناسب برای ابراز خلاقیت ونوآوری
12- تمایل فراوان به حل معما
13- تمایل به تغییر وبهبود وضع موجود
14- استقلال نظر وپویایی فراوان
15- انگیزۀ بالا برای پیشرفت
16- توان ابراز وجود وخود بسندگی
17- تفکر انتقادی
18- توانایی تأثیر گذاری بر دیگران 
19- تمایل به تعریف وتمجید از خویشتن
20- تخیل قوی

21- دقت زیاد وتوجه به آنچه دیگران به آن ها توجهی ندارند
22- توانایی متفاوت دیدن مسائل وموضوعات
23- شوخ طبعی وبذله گویی
24- شخصیت غیر متعارف وغیر رسمی 
25- توجه به زمان و وقت شناسی
26- خود انگیختگی 
27- نوعی شجاعت خاص در بیان آرا ونظرات خود ودفاع از آن ها
28- پذیرندگی ویاد گیرندگی
29- بی تمایلی به تکرار راه های رفته وآزمون راه های نرفته
30- ارائه راه حل های مؤثر وکاربردی برای حل مسائل
31- پیگیری کار تا حصول نتیجۀ نهایی
32- توانایی مطالعه، تحقیق وانجام کار بیش از دیگران

1-  بازدید از مکان های رؤیایی مانند موزه ها وآثار باستانی
2- سفر به مکان های جدید
3- رفتار برخلاف عادات روزمره
4- تغییر مستمر دکوراسیون منزل ومحل کار
5- بازدید از نمایشگاه اختراعات واکتشافات
6- کمک گرفتن از افراد غریبه وحتی بچه ها در حل مسائل
7- حل معما،جدول وپازل
8- دیدن مشکلات به شکل فرصت
9- اگر مسئله ای دوراه حل دارد آن را از راه سوم !
 

1- توان یادداشت برداشتن بر سر میز مذاکره
2- توان نگارش خلاصه مذاکره ( صورتجلسه )
3- آگاهی کامل و اشراف به موضوع مذاکره
4- آگاهی از استانداردهای بین المللی موضوع مذاکره
5- آگاهی به نیرنگ ها و ترفندهای مذاکره جهت مقابله مناسب با آن ها
6- آگاهی با فرهنگ ملت مذاکره کننده روبرو

 

 

 به حالت بدنی خود یک وضعیت باز و انعطاف پذیر بدهید و از دست به سینه بودن و پا روی پا انداختن که حالت تدافعی فرد را می رساند بپرهیزید.
 آنچه سبب حواس پرتی می شود را کنار بگذارید و با دقت به صحبت های سخنگو گوش دهید.
 گاهی موضوعات مهم مطرح شده را به سخنگو یادآوری کنید و میزان ادراک خود را با تایید یا تکذیب وی مورد ارزیابی قرار دهید. به عنوان مثال، بگویید: " چند دقیقه اجازه بدهید بررسی کنیم که راجع به چه موضوعاتی صحبت کریم."
 درک خود را از احساسات سخنگو بیان نمایید. به عنوان مثال بگویید: " به نظر من این موضوع باعث ناراحتی شما شده است."
 موانع فیزیکی را از بین ببرید. به عنوان مثال، در صورتی که تصمیم دارید با کسی در دفتر کار خود صحبت کنید از پشت میز خود برخیزید و در کنار او بنشینید.
 سرخود را پایین و بالا بیاورید، اما بسیار آرام، این به مفهوم گوش کردن است اگر کمی سریع تر سر خود را تکان دهید، به این مفهوم است که شما صحبت گوینده را پذیرفتید و با وی موافقید.
 یادداشت برداری نکات کلیدی را فراموش نکنید.
 خود را به جای سخنگو بگذارید و بکوشید به موضوع از دیدگاه وی نگاه کنید.
 از تکنیک های انعکاسی استفاده کنید. به عنوان مثال، بگویید: "به عبارت دیگر شما می گویید که . "
 یکی از نشانه های اصلی خوب گوش دادن استفاده از علائم کلامی است که به صورت تصدیق، تحسین، انعکاس احساسات، تعبیر و تفسیر کردن و . ظاهر می شود. اهم این علائم کلامی را میت وان چنین نام برد:
انعکاس احساسات: انعکاس احساسات نوعی همدردی با سخنگو به هنگام سخن گفتن است.
پیگیری: گاهی مذاکره کننده از حالات چهره، تن صدا و رفتار سخنگو به تشویش، عصبانیت یا هیجان وی پی می برد و  او را از طریق عباراتی نظیر "خب!، بعد چی شد!، "ادامه بده"، "درسته"، "بلی" و . یا با استفاده از سوالات کوتاه و باز به ادامه صحبت دعوت می کند.
 گاهی مذاکره کننده تحت تاثیر نژاد، طبقه اجتماعی یا دیدگاه های مذهبی و ی سخنگو قرار می گیرد و با دقت به صحبت هایش گوش نمی دهد 
 مذاکره کننده پیام سخنگو را تحریف می کند . به عنوان مثال، زمانی که وقت کم است تنها به پیام هایی گوش می دهد که کمتر دشوار یا تهدید کننده باشد .
 مذاکره کننده از شنیدن هر سخنی که وی را کمتر از حد عالی یا آن حدی که خودش انتظار دارد معرفی نماید، آشفته می شود و برای فرار از شنیدن این صحبت ها فرد را متهم می سازد، فریاد می کشد، موضوع را عوض می کند یا به توجیه  می پردازد .
مذاکره کننده صحبت های سخنگو را قطع و شروع به راهنمایی کردن و پند و اندرز دادن می کند.
 عوامل دیگری از جمله خستگی جسمانی و روحی شنونده، سرو صدای محیط ، نامفهوم بودن یا سرعت بالای تکلم سخنگو می توانند بر کیفیت گوش دادن تاثیر منفی بگذارند .
 ذهن مذاکره کننده در طول مدتی که مخاطبش سخن می گوید، درگیر یافتن پاسخ مناسب برای سخنان اوست.
 هنگامی که مذاکره کننده ای تمایل دارد از اطلاعات دو نفر استفاده کند،  نمی تواند به صحبت های  هر دو به شکلی ماثر گوش دهد.
مذاکره کننده  آن بخش از صحبت های مخاطب را که تمایل دارد می شنود و به باقی صحبت هایش اهمیت نمی دهد .
 از ابتدا بر چسبی به طرف مذاکره اش می زند و راجع به وی قضاوت می کند و دیگر به صحبت های او اهمیتی نمی دهد .
 بکوشید تا بیشتر زمان خود را صرف فعالیت های از پیش برنامه ریزی شده کنید ، همچنین فعالیت هایی را که زمان خیلی زیادی از شما می گیرد ، به صورت مقطعی انجام دهید نه مستمر.
 با پذیرش تعهدات زیادی که تاثیر چندان در رسیدن شما به اهدافتان ندارند موافقت نکنید، بلکه به آن ها نه بگویید .
 به هنگام واگذاری کار یا قرارداد به دیگران، اطمینان حاصل نمایید که ایشان کاملا متوجه شده اند که چه کاری را در چه زمانی، در چه مکانی، با چه کیفیتی و به چه علتی می بایست انجام دهند؟
 بکوشید فعلیت هایتان هم دارای کارایی و هم اثر بخشی باشد. اثر بخشی به مفهوم نجام کارهای درست است و کارآیی به مفهوم انجام کارها به روش درست.
 هنگامی که خسته اید، دست از کار بکشید و استراحت کنید.
مهارت های شخصی تان را بالا ببرید .

 

 

 

جهت اطلاعات بیشتر به منبع سایت مراجعه بفرمایید.

 

 

منبع سایت ( * خانه - evvhouse *)


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها